<3

Alla hjärtansdag!!!!!!!!!!!
Men herregud vad alla ska vara hysteriskt rosa och röda idag! Jag ska ha på mig min röda klänning imorn istället.
Det enda fina med Valentine är att alla är lite trevligare och gladare ( speciellt alla företag som tjänar på den här dan)
Nää jag ska inte hate, som amerikanerna säger. Det är en väldigt fin dag om man bort ser från all prestationsångest och alla ensamna som tror att det endast handlar om att fira sin partner. Jag tycker att man borde tacka föra alla fina relationer man har i livet.
Här är ett litet ihop klipp av några, men det finns så många fler!

Kommentarer
Postat av: Jo

De var en fin samling människor Kathy! Roooligt att du börjat skriva igen :D

2012-02-15 @ 12:02:20
Postat av: Kathy

Tack JO :)

2012-02-20 @ 04:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0