Kathy Santos ending vol II with a smile

Jag har märkt att jag kan dela upp mitt liv i både mindre och större delar. De mindre föredrar jag att kalla för kapitel, men när jag känner att jag gör en större förändring blir det en ny "bok" 
Mitt liv innan LA var första boken om mitt liv, inte så värst väl dokumenterat dock.... Tiden i LA är volym 2 av mitt liv. 

Jag måste säga att jag har lärt mig otroligt mycket om mig själv, om andra och om Hollywood kulturen (usch). Under mina två år i LA har jag hunnit med fem olika boenden, två olika college, ex antal misslyckade dejter, bra och dåliga klubbar, träffat på lagom många idioter och allt för få människor som jag har velat umgås med en andra gång. Och för att tillägga lite mer personliga och tråkiga noteringar, förlorade min morfar förra året 24 Januari, april samma år blev jag oförklarligt sjuk och fick flyga hem till sverige i rullstol medan jag blödde från topp till tå ( stress they say), LAX- Heathrow-GOT-Sahlgrenska (dramatisk historia)
Trots detta säger jag som Edith Piaf- Non, je ne regrette rien
Jag avsluat LA med en leende på läpparna och njuter av min sista vecka i staden så gott jag vet.

Kommentarer
Postat av: Sofia

GÖTT FÖR DIG!!

2012-02-15 @ 11:50:18
Postat av: Kathy

;)

2012-02-20 @ 04:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0