Jet

Den här jetlagen är hemsk.
4 timmars sömn per natt och griniga dagar.
I need to sleep!!

Kommentarer
Postat av: Sven Öjersjö

Kära Kathy - kul att Du börjat blogga igen. Som Din gamle beundrare kan jag inte låta bli att följa Dig på avstånd (ursäkta!). - Välkommen åter till Göteborg förresten! Denna gång friskare och starkare än i april förra året tack och lov. Stackars Dig då! - De säger att våren är på gång där hemma i Sverige, men än är det ju bara februari. Du borde ha väntat en månad för att slippa kylan. Själv befinner jag mig i San Diego sedan en månad och njuter av värmen. Här finns mycket att njuta av. I förra veckan t.ex. på Knott´s Berry Farm strax söder om LA med sina fantastiska roller coasters. Men Mardi Gras down town Fat Tuesday var en besvikelse för mig som gillar "riktiga" karnivaler. - Njut nu hemma i Sverige "and have a very pleasant time, my dear"! Hoppas att Du inte tar illa upp att jag kontaktar Dig på detta sätt!

"With hugs from your"

Sven

2012-02-27 @ 22:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0