Vad skriver du på facebook?

Har ni någonsin loggat in på facebook och hittat ett inlägg på eran Wall som är otroligt onödig, eller otroligt pinsam?
Så pinsam att du stannar upp och undrar, vad f** den där personen tänkte eller inte tänkte?

Det har inte hänt mig så många gånger men det har hänt. Och jag kan lova att jag raderar det FORT!

Idag hade min kära kusin fått den här kommentaren på sin sidan- "ni è dode na bo, um tem tezaõ pa-bo"

Detta betyder ( jag ska översätta det till engelska för att det låter inte lika vulgärt, tyckr jag) I'm crazy about you, you make me horny.


VEM! skriver något sådant på face? Speciellt till en person han inte känner?

People, börja censurera er själva, nån måtta får det väl ändå vara!

Klart vi alla har olika åsikter om vad som kan och bör skrivas på facebook, men detta var väl ändå lite väl mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0