Vad gjorde råttan egentligen?

I hacke backe skogen där bodde en familj, och mamma laga maten och pappa ränsa sill.
Å lillan satt på pottan och gjorde marmelad, då kom en liten råtta och fråga vad det var.
Håll klaffen på dig råtta det angår inte dig, här sitter jag på pottan och väntar på min tjej. å tjejen satt på taket och taket ramla ner, hon födde fyra ungra med huvudet upp och ner.

Ja den sången vaknade jag med i huvvet imorse, sugen på pizza är jag också.

Nu blir det åter en powerwalk, för usa har ju så många olika fantastiska glass smaker, trots det kommer jag i alla mina jeans nu........UFO= unidentified flying object



vill egentligen bara ligga kvar under täcket,får man de?

Nej Kathy det får man inte! upp och rör på fläsket!

THIS IS NOT PRESIDENTSDAY MA'AM, THIS IS BOOTCAMP DAY!!

sir, yes sir.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0