Rise and shine, me

God morgon LA och god kväll GBG, dax att ta tag i lite läxor.

Jag har alltid samma dilemma när jag ska sätta mig och plugga, jag vill göra det roliga först när jag vet att jag borde göra det tråkiga först. Eller det är inte att något är speciellt tråkigt, utan det är bara mindre roligt.

Nu borde jag egentligen skriva färdigt min Company report på ZARA, men vad jag vill göra är att sitta och jobba på min skteching läxa, som är mycket roligare!

Då tar vi en stund här och funderar på om Kathy ska göra vad hon borde eller vad hon vill? Ska Kathy vara ansvarig eller oansvarig?

Om jag ska vara helt ärlig, så hade jag helst velat åka på en shopping tur och äta lunch på Rodeo Drive, men eftersom Fidm kostar skjortan får jag låta bli och istället ta tag i min Company Report!

Jag skjuter upp shoppingen till 2013........

ps. Visste ni att ZARAs produktions process, från design sketch till färdig produkt i butik tar 15 dagar! För det flesta företagen tar det mellan 3-9 månader. Men våran älskade H&M är inte långt efter de ligger på 20 dar, för vissa produkter :)

zara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0