Onsdag

Onsdagar är verkligen inte mina favorit dagar. Trots att jag har sovmorgon och börjar klockan tolv, måste jag alltid upp tidigare för att plugga, varje onsdag.

Skulle jag kunna få sova till tio nån onsdag?

Nästa onsdag ska jag protestera, jag ska lägga mig nio på kvällen på tisdag och gå upp nio på morgonen, där har vi en glad Kathy.

Jag måste säga att sova är en av mina favorit sysslor, fast jag gillar inte att sova bort hela dan och vakna på eftermiddagen.

Jag gillar inte heller att lägga mig för tidigt för man måste ju umgås lite med sina roommates.

Resultatet blir, mindre sömn än vad jag hade velat :(

Ja ja, som om det här var ett stort problem...........

Till alla i Svea, hoppas  ni har goa filtar att gosa ner er med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0