Mitt röda afro

Jag ligger här i sängen trött som ett svin.

Mina svarta ringar runt ögonen får mig att se ut som en panda, magen stämmer nog också in på pandan, vi hade spelkväll igår. Jag har ägglossning ingen bra combo

Här ligger jag med mitt lilla röda afro som Mr. M kallar det.

Önskar att mitt hår var naturligt rött, rödhåriga med fräcknar är sjukt vackra.

Orkar inte fixa håret rakt. Ibland måste man få se ut som ett litet troll.

Det regnar här idag, lika bra, jag måste ändå skriva klart min första engelska essay. Fick ett C (godkänt) häromdan på  en uppgift, tror aldrig att jag vart så glad för ett godkänt, min lärare skrämmer skiten ur mig. Han är trevlig, men ändå.



Kommentarer
Postat av: Dinky

Jag har oxå lite rött hår nu..

Jag har fyra slingor i håret =)

2010-03-06 @ 22:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0