Rastar mig själv

Sitter och pluggar som vanligt, idag är det vårat businesscenter som gäller fram till klockan 6 när dom stänger. Efter de ska jag göra ett nytt försök på Panera Bread och se om det finns platser. Panera bread är typ som Coffe cup eller vad dom nu heter i götet.

Känner mig väldigt organiserad, timar mina olika uppgifter och schema sätter mina raster. Nu har jag alltså rast.........

Här är min workspace.


Är inne på min fjärde kopp kaffe för dan plus en rosenrotstablett, tvekar på att jag kommer kunna sova i natt.

Jag älskar oreos.

Och älskar min Hand Sanitizer.


Nu är rasten slut.


ps. börjar bli lite kluven inför FIDM........ har en obehaglig känsla.

Kommentarer
Postat av: Meemo

Va e de för känsla du har babe?

2010-03-10 @ 10:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0