Outrageous!!!

Såååå jag och Emely var på en portfolio show idag för Ai's examen studenter.

DET VAR DET VÄRSTA JAG SETT PÅ LÄNGE!!!!!

Vi skämdes åt dom! Vissa (nästan alla) visade upp kläder som inte var färdiga och otroligt fula.

Dom var varken konstnärligt kreativa eller marknadsinriktade.

Helt allvarligt så har jag vart upprörd hela kväll.

Vad F** tänker man på när man visar upp fula, dåligt gjorda kläder på en tillställning där det ska komma folk from "The Business" och titta på vad man designar.

Det här ser ut som nåt från syslöjden i högstadiet, usch!



Det är ett fucking hål i kragen!


Allvarligt!


Det  en tjej som visade upp en snygg skinnjacka och en cool klänning till men jag var i chock över allt fult så jag glömde ta kort.

Vi var tvugna att ta nåt lugnade när vi kom hem.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA

AHAHHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH OMG!

2010-03-29 @ 03:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0