No more Mr. M

Mr. M åkte hem. Det gjorde han i söndags.

Jag hade lite blandade känslor inför det, jag saknade honom innan han hade åkt men samtidigt så var det lite skönt att han åkte.

Har jag varit singel för länge?

Under de sista dagarna började jag omedvetet att ta avstånd, kanske började jag förbereda mig på att han skulle tillbaka till sin stad.

Kankse började jag inse att vi var väldigt olika, att vi pratade olika "språk", kanske är jag inte så reparerad som jag trodde.

Något gjorde att jag tog avstånd och omedvetet sårade honom.

Mr. M du är en underbar människa och jag saknar dig..........men vi är nog för olika.

Mr. M åkte hem, det gjorde han i söndags.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0