Jag gillar kaffe, kaffe gillar jag

Det är helt otroligt vad det är gott med kaffe och som jag kanske nämnt några gånger hade jag helst inte druckit det alls.

Johanna, min gamla arbetskamrat från Bik Bok nu mera min vän "gjorde" mig till en "fullfjärdad kaffe narkoman"

Varje gång jag tar mig en köpp tänker jag på henne och på hur mycket jag älskar och hatar kaffe.

Idag har jag vart otroligt kaffe sugen hållt mig hela dan, super duktig.

Kommer hem, slår på datorn, loggar in på bloggen och läser en ny kommentar som inkommit under dan.

Från: Johanna
"Ledsen att jag fick in dig på kaffet som du nu är så fast vid haha".


(Kaffepaus.........)





I'm back, med kaffe koppen i handen.


Du är helt fantastisk YO :D

Kommentarer
Postat av: Dinky

Hahahahha kaffe paus..



Du e såå bäng..

2010-03-23 @ 15:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0