FIDM Debut Fashion Show

Dagen börjar med ett sms från Emely!

FIDM-grejen idag?

(Shit, fan också) aaa men jag har inte biljetterna, måste jag åka hem och hämta dom.

Efter italienska lektionen stressar jag hem, messar Vanessa innan lektionen och frågar om hon vill med, det ville hon.

Är hemmma, rak permanentar mitt hår, det får vara krulligt orkar inte hålla på med spolarna i stressen.

Emely kommer hem vi är springer här som idioter och gör oss klara, klockan blir 16.25.... Vanessa är här.

LA har världens värsta trafik. Vi kör vilse. Jag upptäcker att min tele har GPS, kl är 17:25. Showen börjar 17:30 vi är fast i trafik som inte rör sig något alls!!!!!

Vanessa är så kissenödig att hon knappt kan köra, skäller ut hennes granne som ringer mitt i kaoset och frågar efter TOAPAPPER.

Emely behöver en cigg!!

Kathy vill bara gråta!!!!!

Jag tror helt ärligt att vi inte kommer in.........

Kl 18:20 trafiken ville inte släppa och vi är några hundra meter ifrån.

Äntligen släpper det, vi var runt hörnet, kör in på parkeringen. Springer till ingång (jag kan höra musiken) vakten stoppar oss  vid dörren och säger..........




Kommentarer
Postat av: Flow

hahahahahahahahaha FÖRLÅT! men hahahahahahaha

2010-03-13 @ 17:24:33
URL: http://www.ishoesme.se
Postat av: Kathy

Jag vet..... fatta paniken i bilen

2010-03-13 @ 19:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0