Do you model?

"Do you model" eller "are you a model" verkar vara den vanligaste raggnings repliken här.

Cause apparently i don't! Saknar några cm på min längd och har några kilo på lager. Missförstå mig rätt här, jag klagar absolut inte på mitt utseende. Men honestly.........I wish i could model so don't slap me in the face with it.

Hahaha näää, men dra hellre nått dåligt skämt istället och charma mig.

Så roligt med folk som säger vad som helst för att kunna påbörja ett samtal.

Har precis väckt min mamma med att envist ringa tills hon vaknade. Det är henne födelsedag och jag ville gratta henne.

Jag mår hon leva, jag mår hon leva, jag mår hon leva ut i hundrade år ( och det menar jag verkligen, att hon lever 100 år) Grattis mamma

God natt, ska upp om sex, usch!!!

Now that's some real model behavior ;)

Kommentarer
Postat av: lollo

Jävlar! mmm jag vill också ha :(

2010-03-25 @ 22:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0