Arg på mitt köpta hår

Det blev ingen DMV idag :( jag kom på att jag aldrig hade hunnit dit och tillbaka innan jag skulle vara på Ai kl fem.

Så jag vände hem och bestämde mig för att stor städa istället, ville helst lägga mig vid poolen, men jag kan inte slappna av när jag vet att det behöver städas.

Gick jätte på Ai jag gillar verkligen den skolan känns mer personlig och deras Fashion design utb är bredare än Fidm's.........

Fick lite inspiration för en stund sen och satt och skissa lite, det är så härligt hur jag bara försvinner i en dimma av olika designs, går knappt att få kontakt med mig.

Tänk om de kunde vara en framtida karriär..........Det vore underbart.


ps. Hälften av mina extension är BAD (trasslar sig, hatar när det trasslar sig :'( inte kul) så nu måste jag ha mitt hår krulligt vare sig jag vill eller inte :(  Trodde att jag hade köpt bra kvalitet i vintras, men jag blev uppenbarligen blåst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0