Älskar/Hatar

1. Solbränd och lycklig
Jag har legat vid poolen idag och läst The Secret och njutit av mitt liv i min nya stad.

2. Arbetslös och deprimerad
Jag får inte jobba! Jag har jobbat sen jag var 15 år och nu får jag inte jobba! Känner mig hjälplös inför att påverka mitt egna liv. Känns som om jag är 12 år igen. Är det tänkt att vi ska överleva på CSN !!!
Mina klasskamrater är avundsjuka på mig att jag inte jobbar, jag tycker att man måste vara en riktigt lat jävel för att vara avudsjuk på mig i den frågan.

3. Älskar min skola
Mina kurser är helt underbara, till och med engelskan blir bättre och bättre. Jag ritade en 2D ugn i måndags. Jag! "streckgubbs kathy" i 2D

4. Hatar resan till skolan.
illaluktande buss.......

5. Älskar att vara i LA
Jag har inte ens sett en tiondel av LA men jag älskar det redan. Om jag hade tid och råd hade jag kunnat utforska sååå mycket.

6. Saknar min familj och mina vänner
Behöver inte förklara den här punkten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0