Kvinnoliv

Att vara kvinna har sina för -och nackdelar.

Män öppnar dörrar och drar ut stolar för oss. (eller? Lite tveksamt)

Vi har ju mycket fler saker vi kan handla när vi är ute och shoppar, men å andra sidan har jag svårt att lägga band på mig själv när det gäller just shopping.

Vi kan göra mycket roligare och variera frisyrer, men så är det ju väldigt sällan en man har en "Bad hair day"

Vi kan använda allt från sneakers till platåpumps, trots det verkar jag aldriga ha tillräkligt med skor!

En annan fördel är att jag sällan behöver bestämma vad som ska göras på första dejten. ( skönt att slippa den stressen)

Den största nackdelen i mitt liv med att vara kvinna är en återkommande smärta som jag får genomlida varje månad. Den är obeskrivlig och jag förvandlas från en energisk människa till en sängliggande grönsak som lever på te och ipren.

Tror ni fattar poängen..........nu börjar värktabletterna kicka igång...........stackars min lever..............God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0