En barndomsvän

Jag har en gammal vän som jag känt sen den dag jag föddes.
Han har alltid varit mig trogen genom vått och torrt, alltid funnits nära.
För några år sedan kände jag att min vän och jag hade vuxit ifrån varandra.
Lyckan var inte den samma när vi sågs, jag var rättare sagt ganska trött på honom.
Förr sju månader sedan tog vi en timeout i sex månader men den 16 juni tog vi upp kontakten igen.
I början kändes det bra och vi trivdes ihop, (min familj och mina vänner älskar honom) nu har jag tyvärr tröttnat på honom igen.

Han har ett dåligt inflytande på mig, jag förlorar mina rutiner och har ingen kontroll över min vardag.

Det är inte rättvist av mig att  skylla allt på honom, jag har ju en egen vilja.

Därför kommer jag snart att skiljas med min trogne vän igen och nästa gång jag tar upp kontakten kommer det nog inte vara längre än en månad.




Min trogna vän Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0