Man mår som man förtjänar.....

Vaknade klockan åtta imorse, kämpade mig ur sängen ut till balkongen tog en vattenflaska och halsade den på mindre än en minut.

Gick in och la mig igen.

Drömde en störd dröm:

Ser du han där borta han tror att han är iranier men det är han inte, hahaha.
Men han därbort som är svart han är egentligen iranier men ingen våga jiddra med honom för då tar han fram den svarta sidan........

Det är trevligt vad alkohol gör med en........

Vaknade igen klockan tio, vinglade ut i badrummet och tog en kalldusch från topp till tå. Det enda jag tänkte under hela duschen var, jag kan inte gå till kyrkan full.

Det blev ingen kyrka idag.

3,5h senare och jag känner mig fortfarande snurrig. Undrar om jag börjar bli gammal drack bara 4 drinkar igår och hade ätit bra innan.

Nu sitter jag på balkongen och mår som jag förtjänar.


Kommentarer
Postat av: Dinky

Hahahaha...

2010-02-01 @ 18:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0