Haha Comedy Club

Idag har vi vart på Comedy club här i Noho, jag hade så kul.


Komikerna var helt otroligt roliga, har träningsvärk i kinderna nu.
Vi blev förresten kallade för BET version of Sex and The City, sen frågade han vem som var Samantha i gänget...... antar att det är jag (icke). För er som inte vet så är BET-Black Entertainment Television eller nåt liknande


Anyway är du i LA så rekomenderar jag verkligen HAHA Comedyclub. Det kostar 15 dollar att komma in och så måste man beställa för minst 10 dollar per person men det är verkligen värt det.

http://www.hahacafe.com/

Fredagar och lördagar har dom All star comedy då har dom proffs komiker som showar.

Den här killen var där, han har vart med i Tropic thunder minns inte vad han heter men vi har gemensamma vänner.




Kommentarer
Postat av: Jo

fan va coolt! du/ni måste ju ta med mig å jacky dit när vi kommer !!

2010-01-24 @ 15:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0