Galen kväll!

Igår var vi ute i Hollywood på en klubb som heter Playahouse.
Måste bara säga att det vart sjukt grym musik där, lordi lord vad jag dansade.........som vanligt :D

Nä men ärligt vi var helt galna, folk måste ju ha trott att vi var onyktra på mer än bara vodka,hahaha

Smart som jag är tog jag med kameran igår och glömde minneskortet i dator så det blev inte så många kort :(






Grymma akrobater på klubben.


Jag blev uppraggad av en tjej när jag stod i kö till toaletten. Fick två armband av henne som minne.



Lite "smått" full bak i bilen på väg hem, jag fick för mig att leka model, haha



Kommentarer
Postat av: Fari

V A C K E R !

2010-02-01 @ 00:03:57
Postat av: Kathy

Tack Fari :D



Kan du maila "du vet vad" till min kathy_ mail. så att jag kan förtsätta.......



Obs inte i samma program som sist heller. Kram

2010-02-01 @ 05:47:57
Postat av: Dinky

Herregud ditt hår e ju SKET snyggt....

2010-02-01 @ 18:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0