Forever 21 och Cheesecake Factory

När Emely hade slutat åkte vi ner till Köpcentrat i Glendale, jag skulle lämna tillbaka ett bar joggingskor på Lady footlocker och sen gick vi till Forever 21.

Man kan ju lungt säga att vi gick loss där inne, finns sjuk mycket fint!! Och så är det billigt, i love!
Jag fick 7 plagg för samma belopp som jag hade betalt för 4,5 st i sverige, helt underbart!

Här är ett av plaggen, den här hittade jag sist jag var redan påväg till kassan, i fell in love!!
 Pris: 35 dollar (ca 262kr), hallå eller!


Lunch på Cheesecake Factory, vi var så hungriga att vi knappt kunde gå.
Chicken piccata, väldigt god 4/5, lite mycket citron i maten bara.


Ems åt laxen, den var superb


Det här är Emely när hon tjuväter på min sallad, hihih kom på henne genom kameran :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0