Art Class

Jag har ingen fritid, måste vara hemma varje kväll och plugga. Men vet ni vad det är helt underbart. 

Igår presentera vi våra unika designs för hela klassen, jag var så nervös.

Här är min, jag hade samma problem som resten av klassen. Det var att variera mellanrum och tjockleken på alla linjer för att göra det intressantare. Greater range of Value som min tråkiga Art teacher kallar det


Vi skulle även markera alla med inspirationskällan. Men det gjorde inte jag, hade jätte svårt med det, för dom här mönsterna bildas i mitt huvud när jag blundar.

Så hela fick ett gemensamt namn, "Close your eyes"

 Mina favoriter.


Kommentarer
Postat av: Dinky

Coola mönster..

2010-02-25 @ 15:54:07
Postat av: Firmina

Fortsätt bara du kommer att bli jätte duktig design

jag är så stålt över dig kram mamma

2010-02-25 @ 18:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0