Tvättat mitt i natten

Ja då var det tvättdag eller tvättnatt. Kom precis hem har vart och tvättat mitt i natten och det kommer jag verkligen inte göra om.

Sist så var det ju nån som tog ut min tvätt........

Denna gången lyckades jag göra mig själv irriterad. Jag satte igång alla fyra maskinerna och glömde att kolla så att det var rätt tvättprogram. När jag väl kom på det, såg jag att allt tvättades i kalltvätt.

Det blir det ju inte rent på.

Så jag fick vänta i 25 min och sen köra alla maskiner igen på rätt program, ja där spolade jag bort 20 onödiga dollar.

Jag var så sur för att maskinerna inte gick att stoppa att jag stod och fantiserade om att sparka in dom eller bryta handtagen och krossa glasen.

Aggressivt? Nej inte alls.

Super sur kathy



My enemies


Hade fickan full av jävla quarters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0