Topp 10 hetingar

Jag älskar att titta på heta män, jepp, jepp. Så jag tänkte att jag skulle lista mina tio hetingar.
Det som har spelat mest roll i bedömningen är: 

Ingenting alls för jag gör precis som jag vill.

På plats 10.

Colin Farell


9. Hugh Jackman( måste ju ha med en het äldre man)
Tjejer om ni inte håller med så googla honom som Wolverine....



8. Paul Walker (kolla in brädan eller jag menar brännan)



7. Matt Damon


6. Wentworth Miller


5. Channing Tatum ( Emelys favvo)


4. Ian Somerhalder


3. Jensen Ackles



2. Tom Welling


1. Jared Padalecki


Obs! Den här listan är inte permanent den ändras med humöret och årstiderna. Vilket betyder att om en kvart kanske jag har kastat om killarna lite ;)


Hade alla dom här vart med på din lista?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0