Super Drinkar

Kom precis hem, vi har vart på ett jätte mysigt ställei Ventura. La loggia heter det, italiensk restaurang men jag skulle vilja säga att det var blandat italiensk, franskt och spanskt. När vi kom dit var kl redan halv elva, köket var stängt men vi fick ändå komma in. Det var två män i medelåldern som jobbade och jag kan inte minnas sist jag fick så bra service. Älskar bra service, de fixade ostbricka trots att allt redan var stängt och de kom med mjölk och kakor till lillpojken som var med.

Jag och Emely's mamma som är här på semester. Jag vill också ha min mamma här på semster :(

 Cosmo, drinkarna är löjligt starka här, jag är nästan snurrig på en.

Ni som känner mig vet hur mycket jag älskar ost :) Och då förstår ni att jag måste ut och springa imon bitti.

Emely blandade ut sin med sprite, hon brukar annars gilla "starka# drinkar i sverige.......



Nu är det dags att sova, somnar nästan mitt i inlägget. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0