Spontan hemmafest

Igår hade vi en helt spontan hemmafest. Vi låg i poolen i regnet sen bestämde vi oss att alla som var i poolen skulle upp till oss på fest.

Jag är helt slut idag efter allt dansade så det blir bara bilder.

 
Jag och grannen J (rolig info, han var med i onda dockan när han var nio)

 Jag dansade så mycket att jag fick byta om och duscha

 Vi dansade en zouk x 3


Jag är ju väldigt snäll! Lägger upp mat till J, jag hade lagat min favoriträtt(creolskrätt, tonfisk och blackeyed pees)
Tonfisksalladen ska vara kall och riset ska vara varmt.
Han tar och lägger i kryddor och värmer salladen och förstör allt!!


 Emely och Joshua har dansshow




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0