Snygg mulatt i parken

Nu har jag vart ute och sprungit i parken, man känner ju sig väldigt lat nu när gymmet har varit stängt i snart 4 veckor.

Jag gick förbi en riktigt snygg mulatt, han hade jätte ljusbruna ögon.

Vi tittade på varandra log och gick vidare.

Andra gången joggade jag förbi honom, han log, jag log och vi fortsatte åt olika håll.

Tredje gången såg vi varandra på långt håll, jag vände och gick åt andra hållet. Det hade börjat regna.

Frjärde gången, killen sitter i sin bil utanför vårat hus när jag är på väg hem från parken.

Han: Are you following me?

Jag: No, I live here

Han: What's your name

Jag: Kathy..

Han: Amir

Båda: Nice to meet you, haha

Jag fortsätter in mot garaget, tjejerna ringer och säger att de ska handla och frågar om jag ska med. Klart jag ska med :)

Amir kör in i garaget, han ska upp till en kompis. Vi pratar lite och resten är hemligt ;)


Kommentarer
Postat av: g

You go girl!

2010-02-18 @ 23:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0