Orkar inte :(

1,5 timmar dit och 1,5 timmar hem, om jag har tur med bussarna.

Hade du orkat?

Jag borde vara tacksam för att jag är här och får chansen att uppfylla min dröm. Men jag måste säga att väg dit ibland är jobbig.

Jag orkar verkligen inte kriga mig på bussen varje dag eller dra fulingar som att smitta förbi äldre damer ( det har jag inte gjort än). Orkar inte heller med alla som tror att det är uppskattat med kommentarer som
"Hey mami, what's your name"

mmmm Sandra ( sandra är mitt fake namn, använder alltid de när jag inte vill säga mitt riktiga)


Måste helt enkelt bli bättre på att ta tag i saker som mitt körkort och trakassera varenda department eller butik på skolan om ett jobb så att jag kan köpa en bil :D

Jag antar att de måste finnas lite mindre bra stunder för att uppskatta de riktigt bra stunderna.

Livet som utlandsstudent är inte alltid prima, men belöningen är på väg.


Kommentarer
Postat av: Wilma

Aww men du kommer bli berömd gifta dig rikt och bli nästa svenska Hollywoodfru det vet du ;)<3



2010-02-20 @ 00:37:12
URL: http://fantaboulus.blogg.se/
Postat av: Agnes Otto

hahhahahaha hallå Sandra:)Det e ju inte så svårt med lokatrafik....jag har ju en timme till skolan med tåget....om jag har tur:(Nu när det e värsta snöstormen här kan man aldrig räkna med att tåget ens åker...minns du västtrafik?????hahahahaha

Du klarar det...bara till att hålla ut:)kram

2010-02-20 @ 05:59:57
URL: http://cr3dibilityb.blogspot.com
Postat av: Two olsson sisters

Verkligen! Hel sjukt! Söt sida:)

2010-02-20 @ 08:18:15
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0