Någonting saknas.

Jag känner att något saknas, men jag har svårt att hitta vad detta något, är. Jag är på väg mot mina mål och har börjat uppfylla mina drömmar.

Borde jag inte vara nöjd?

Jag har flyttat till ett varmt klimat som jag alltid velat, har kommit in på min drömskola där jag ska bli vad jag vill bli när jag blir stor.

Borde jag inte ha ro i själen

Bor med två underbara vänner som jag trivs med och går ihop med jätte bra.

Jag borde verkligen vara nöjd.

Något saknas.

Någon saknas.

Jag har vart singel i snart tre år efter ett väldigt jobbigt uppbrott. Både min självkänsla och mitt självförtroende tog otroligt mycket stryk. Att sluta beskylla mig själv var en kamp, jag festade bort min sorg och min ensamhet.

Jag kände mig ful, bortkastad som en gammal trasa. Hade inget förtroende för män överhuvudtaget, knappt för mina vänner. Idag försöker jag verkligen, men jag kan fortfarande gå förbi ett par och tänka stackars tjej han är säkert otrogen.

Livet sätter sina spår och jag jobbar varje dag med mina brister.

Kommer jag någonsin våga släppa in någon? Blotta min själ utan någon garanti om att det är säkert?

Jag vet inte, jag vet bara att det är dags att försöka.

Så vad är det som saknas?

Jag saknar någon att dela min innersta glädje med, men inte vem som helst.

Någon som inte dömmer, som försöker sitt bästa. Någon som tar hand om mig precis som jag tar hand om honom. En ärlig person som har hittat sig själv och sin mening med livet.

Allt har sin tid.......


Kommentarer
Postat av: Fari

Det finns bra killar, tro det eller ej. Gäller bara att hitta honom bland all skit. Jag har hittat min =)och du kommer också att hitta din..

2010-02-02 @ 14:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0