Min nya bil

Oj är det min nya bil?


Herregud den är ju super snygg, hur ska jag köra in den i garaget.

Jag har ju inget körkort än, men jag löser nog det.

Jag har fått den av min pappa vilket är väldigt svårt att tro, med tanke på at vi inte har pratat på 4 månader. 

Men på avin från Fedex står han som avsändare......

Aja jag tackar och tar emot, jag fyller trots allt 25 år om två månader.

Jag är värd den.


Det här var tyvärr bara en dröm i morse, sista drömmen innan jag vaknade. 

Men oj om den var fantastisk, ni vet när en dröm är så verklig att man inte vill att den ska ta slut. 

Jag kände hur det var att åka i den, hur lädret kändes mot kroppen, hur AC:n var helt perfekt, hur ratten kändes mot mina händer och jag hörde det lilla ljudet när jag låste bilen med nycklarna i handen.

En sån dröm vill man drömma länge........


Jag blev väckt av ett flygplan.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0