Fröken Tila Tequila!!!

Läste precis i aftonbladet att Lilla Tila Tequila vill adoptera från Haiti!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article6530027.ab


Jag har lite frågor till dig då Miss Tila.

   

  • Vad ska du erbjuda barnen? En roll i din reality show.......
  • Hur bra förebild anser du att du är för de här barnen?
  • Har du någon aning om vad det krävs av en människa som uppfostrar ett barn?
  • Har du tänkt på att ett barn är ett heltidsjobb så länge du lever, spelar ingen roll om dom har flyttat hemifrån du kommer fortfarande oroa dig för dom.

(herregud jag oroar mig fortfarande för ungdomar jag lärde känna genom mitt jobb)

Visst jag förstår maktlöshetskänslan efter en sådan tragedi, den har satt hela världen i sorg. Min spontana tanke var också, jag vill adoptera men förnuftet kom tillbaka ganska snabbt. Jag öppnade plånboken istället.......

Så Senora Tequila har du tänkt över ditt impulsiva beslut nu kanske? Jag skulle råda dig att åka ner som volontär istället och att skänka det du kan så att barnen kan få det bättre där dom är.

Vi pratar ju trots allt om människor här barnen är vår framtid.......

Det är inga valpar man kan omplacera när det inte är lika roligt längre.......




Ja, det här ser ju tryggt ut......






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0