Favorit i repris

Tittade igenom min gamla blogg på improveme.se och hittade lite favvo inlägg, tänkte att jag skulle köra lite repris som alla andra såpor......


Knäppis på Facebook/091203

För ett tag sen accepterade jag en vänförfrågan på Facebook från en kille jag inte känner för att jag såg att vi hade massa gemensamma vänner. Man vill ju inte vara elak, jag tänkte att det kanske var någon jag hade träffat men som jag inte kom ihåg.

Iallafall den här snubben har hetsat min facebook chatt i ca två månader, han skriver och jag skiter i att svara. Elakt? nää jag screenar när jag vill :) Efter några obesvarade meddelanden slutade han skriva ett tag, men så skrev han i måndagskväll. Jag låg i min säng och var fortfarande bakis från i lördags (helt annan historia) och kände för att driva med någon, hehe.

? Hello Miss Kathy, how was the party?

K: Good, how was your party? ( eh vi hade inte pratat innan jag visste inget om någon fest)

? God I was at a birthdayparty and then at an africanparty, and danced alot.

K: Oh, that's not good for your shoes, you could get a headache. So how's your turtle?

? I don't have a turtle, must have me mistaken with someone else.....

K: No you told me last time we spoke that you had a turtle, i don't like liars! How am I suppose to be friends with a liar.

? No im not lying, I don't lie!

K: Ok, maybe it's the guy im dating who has one.

? So tell me about this guy, is he creole

K: No he's white i don't like black guys (hahahaha, jag gillar män i allmänhet)

? Yeah right, last i heard you had a black boyfriend....

K: Yes, true but since we broke up i only date women.

? Im confused you just said you were dating a white guy?

K: He used to be a girl, he became a guy last year. Why are you judging me?

? No im not judging you just trying to understand all of this, im sorry if I offended you.

K: Ok apology accepted, I'll tell my girlboyfriend  Willbur/Wilemina that you're sorry. So what does your name mean?

? I don't remeber my parents told me ones but i wasn't paying attention. What does you name mean?

K: Torture......

? Ok, did you give your mom a hard time when you were a newborn?

K: No, Why?

? Just asking

Asså den här snubben fattade ingenting jag höll på att skratt ihjäl mig, det bästa är att han tycker säkert att jag är helknäpp nu för han har inte skrivit sen i måndags, hahahaha

One way to get rid of a pain in the ass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0