Du måste skoja med mig!

 Igår var vi och tvätta. Här finns det stora tvätterier man betalar per maskin brukar vara från 1,75 och upp.

Anyway jag gjorde som vanligt sorterade min tvätt, betalade för mina maskiner sen åkte vi en sväng medan kläderna tvättade. 
På väg tillbaka säger jag till tjejerna, dom tar väl inte ut tvätten ur maskinerna här??
Nej då vi betalar ju för våra maskiner.

Tror ni inte att jag hittar två jävla tjejer vid en av mina maskiner! Då har dom tagit ut min tvätt!!!!!!! Snacka om att jag blev förbannad. Nackdelen är att detta är ett helt nytt land för mig och att jag inte kan flippa som jag hade velat.
 
Jag fick bita ihop och det enda jag sa var. Jag skulle verkligen uppskatta att ni inte rörde min tvätt någonsin igen, ok.
När jag egentligen ville säga:

Era jävla små tjockisar vågar ni röra min tvätt igen så kommer jag köra upp maskinen i arslet på er! Ni kommer aldrig någonsin kunna äta en burgare igen!!!!

Kommentarer
Postat av: Dinky

Hahahahha du borde ha sagt sååå hahahahah



2010-02-01 @ 18:34:51
Postat av: jeannette

hahaha du borde sagt d andra haha

2010-02-01 @ 21:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0