Då var det dags

Nu har skolan äntligen börjat.

Samtidigt som jag har njutit av att vara ledig har jag även saknat att ha struktur i livet.

Mina sista dagar på lovet avslutades perfekt med massa mys, speciellt på alla hjärtansdag.

Igår hade jag bara en lektion i Italienska, jag tycker att det är ett av det vackraste språken i världen. Första lektionen gick bra, jag var i tid och jag tror att min lärare gillar mig.

Idag gick det inte lika smidigt dock.
Jag fick skjuts av en kompis som jobbar tre hållplatser ifrån skolan, så jag behövde bara åka typ 5 min med bussen. Jag trodde att jag var supertidig, räknade att jag skulle vara på skolan minst en halvtimma innan. 

Tror ni att det blev så? Nä! För där stod jag på busshållplatsen och såg fem bussar åka förbi, dom var för fulla för att släppa på fler. 

Och jag blev seeeeeen!!!! 

Det värsta var att alla hade fått ett mail från läraren om att planera rean till skolan bra så att vi inte blev sena. 

Vilken jävla otur...... 

Anyway min English 1 gick bra läraren är trevlig och rolig. Hade även Art 10A som är en grundkurs i art, den gick också bra men läraren gillar att skryta om sitt konstnärliga arbete.

Nu måste jag sova, ska hemifrån 06:30 imon jag måste till biblioteket och läsa min italienska läxa eftersom boken inte har kommit än.

God natt

Ps: Har fått lite arga sms om varför jag inte bloggat på länge, kul och höra att ni saknat mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0