Colin Farrell

Nu sitter jag Solar de Cahuenga, ett jätte mysigt cafe och dom har en super god morotskaka. Ja, jag sa morotskaka and I ate almost all of it :P

Inte nog med att dom har en god kaka, tjejerna har även sett Colin Farrell här ett flertal gånger..........aa idag är dagen han friar. Jag ljuger inte, det är sant.....

Anyway tejerna har sina finals den här veckan, Ems har imon och hon pluggar förfullt, jag får inte ens prata så jag pratar med er :D



Min söta kofta är är från Forever 21, köpte den den dan när jag kände mig rik, hihihi
Den har jag på mig när jag saknar Sverige ;)


Kommentarer
Postat av: Jo

Du är fin i ditt hår Kathy du ska alltid ha det såå fattar du! Emely ser mysig ut, fast de ser ut som hon har klätt på sig för å gå ut i snön haha har ni kallt? Vi har kaaaos, de är här sjukt. Ja önskar jag kunde ligga i min säng hela dagen

2010-02-03 @ 09:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0