Biogeo What?

Vilket underbart sätt att spendera en hel fredagkväll........

Eller inte jag har suttit men en vetenskaplig artikel som handlar om "global warming effects on spikjacktuna" på engelska så klart.

Det värsta är att jag hade kunnat välja vad som helst, jag hade kunnat ta något som var lättare.............men icke måste ju göra research på min favvo föda, hehe

Anyway jag trodde att det skulle ta max två timmar att hitta en bra artikel, läsa igenom den och klistra in det jag tyckte var viktigt och sen skicka mina notes till min engelska lärare.

No no no började kl fem och blev precis klar. Jag hade ju aldrig hört ordet biogeochemistry förr, lärt mig en massa iallafall men måste nog läsa artikeln tretton gånger till och översätta den för att kunna skriva en researchpaper om den.

Allt slit för lite god tonfisk.

Kommentarer
Postat av: L.O

nu får du ge dig..

uppdatera din blogg!

hahahaha

jag saknar dig mycket ...smarta människa....ä

hörde att du kommer 2 veckor till sommaren ..

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieee

hur blir det me sportenlifet?



L:O

2010-03-18 @ 19:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0