Bilder från Venice

Här är lite bilder från Venice Beach idag. Man ser allt möjligt konstigt på det stället. En man gick runt i string kallingar och keps, men honom vågade jag inte ta kort på. Köpte två jätte fina halsband men jag lägger upp kort på dom senare idag, är för trött för att ta kort nu....

Den här mannen är en legend i Venice, ni känner säkert igen honom från filmer.

Träskmonster på styltor

Mitt på stranden stod det ca sex olika grupper och spelade på olika trummor, helt fantastiskt.






God natt mina vänner. Ses om några timmar

Kommentarer
Postat av: Jo

Åh va roligt! Är det långt ifrån er? Om inte så får du/ni ta oss dit när vi kommer!!

2010-02-08 @ 11:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0