Är tjej min grej?

Jag trodde att jag hade fått en kompis i min italienska klass.

Efter några lektioner så började jag få konstiga vibbar av henne, hur hon tittade på mig till exempel.

Idag kom bomben.

Hon gillar tjejer bättre än killar.


Jag tyckte väl att hon var lite ovanligt ivrig med att vi skulle hitta tid att plugga ihop och hitta på grejer till helgen.


Ska inte gå in i detalj och berätta vad vi har pratat om men jag misstänker att hon stöter på mig.

Kanske prova Tjej..........näää inte min grej

Kommentarer
Postat av: Mikael Eng

Honey, man ska inte dö nyfiken, sen vet jag att du kommer förklara för henne att ni inte är på samma nivå men att du gärna är kompis med henne... grymt tjejen jag är förvånad att inte fler tjejer har stött på dig för du är ju så snygg!!! ALLA säger att du är det ju!! ;-)



kram Micke !

2010-02-26 @ 12:21:35
Postat av: Dinky

Hahahaha..

Kul =)

2010-02-26 @ 18:05:45
Postat av: Firmina

Var försiktig gumman du bor i ett främmande land kram mamma och Peter

2010-02-28 @ 19:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0