Äntligen hemma igen

Herregud vilket snuskväder det är idag, usch! Har sprungit på stan ni från kl 13 till 16 och letat efter en fotograf som gör 5x5cm kort. Helt galet att det ska vara så svårt att hitta, ja men till slut så hittade jag en  Fuji film på avenyn som kunde fixa det. Det bästa var ju verkligen inte priset 209 kr för 4 kort ( jag behövde ett!) det bästa var att den här mannen var så himla trevlig han fick mig att glömma hur irriterad jag hade blivit av att springa runt i stormen.

Det här 5x5cm kortet på mig själv behöver jag för att jag ska nämligen till amerikanska ambassaden imorgon och ansöka om studentvisum. Det måste man göra om man vill studera i USA.

Tar tåget till Stockholm 20.42 och jag har inte packat och inte ens börjat tvätta håret, mitt hår tar minst två timmar om jag är riktigt snabb, så är det att ha afro. Tyvärr så måste jag strunta i skolan ikväll :(  inte så bra behöver verkligen hjälp med mitt komplicerade mönster och kommer få ett helvete med att hålla deadline sen.

Men men it's for a greater cause......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0